joi, 3 decembrie 2009

De ce o sa ma las de Farmville

Pentru că a devenit plicticos. Cred că este un nivel critic, pe la 22-23, din câte am văzut de la amici care au renunţat, când deja sesizezi că e pierdere de vreme- mi-a luat vreo trei săptămâni să ajung la înţelepciunea asta :)

Ferma mea frumos aranjată şi colorată, animăluţele simpatice, vecinii darnici- pe mulţi i-aş dori vecini în realitate- nu mai funcţionează ca panaceu pentru peisajul trist, nervii cotidieni, şi lipsa de consecvenţă a lumii reale.Prefer să mă războiesc cu gândacii mei de bucătărie cât se poate de reali, decât să mai gonesc vulpile de prin grădinile virtuale ale vecinilor.
Plus că mi-a dat seama că de vreo 2 săptămâni nu mai mi-am udat ficusul, cam de când am început să îmi ordonez copăceii cadou prin fermă. :)

Ce mi-a plăcut: filosofia colaborativa şi constructivă, faptul că regăsesc în stilul de a juca farmville felul de a vedea lucrurile, preocupările şi creativitatea prietenilor mei,faptul că te poţi uita şi cu drag la capra vecinului, ba poţi să o mai şi mulgi, dacă îţi dă userul şi parola. Ce nu mai îmi place: lipsa de challenge: te prinzi repede cum stă treabă, şi ea cam stă cam la fel şi la nivelul 2 şi la nivelul 20, skillul tău e tot ăla de a ştii cât e ceasul şi de a da click pe plante, animale şi pământ, ca să strângi bani şi experienţă.. Nu-s aşa de material girl încât să mă încânte asta la nesfârşit; îmi lipseşte faptul că nu învăţ nimic nou, şi elementul surpriză. Probabil că nici nu mă gândeam să renunţ, dacă apărea din când în când vreo furtuna care să îmi distrugă culturile, vreun hoţ care să îmi fure găinile, sau vreun concurs de frumuseţe între ferme. I need some drama, în order to be happy :)

O să mă las de farmville, după ce depăşesc total sentimentul de responsabilitate faţă de copăceii mei tropicali şi răţuştele de lângă baltă. Dar îs sigură că cineva îi va iubi mai mult şi va avea mai mare grijă de ei decât mine :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu