duminică, 22 noiembrie 2009

La vot ca la loto

Mă duc să votez azi. Mă duc să votez fix cu senzaţia de excitaţie mică şi rece pe care o am când joc la loto- let's give it a shot, să vedem ce iese. Da, miza e uriaşa şi cu bătaie lungă, dar o bagatelizeaza chiar candidaţii, prea ocupaţi să îşi sară la jugulară şi să îşi facă glumiţe proaste unul altuia. Aşa că de ce i-aş lua eu în serios? Nu am nici o speranţã de mai bine- nu din partea lor, cel puţin. Nu reuşesc să mai resuscitez în mine nici un interes pentru politică- acum 5 ani căutam în disperare o anume secţie de votare, să pun neapărat stampila, căci chiar credeam în posibilitatea binelui, care s-a dovedit doar alt tip de rău. Discuţiile politice de peste tot mă lasă rece şi amară ca un mojito, până la urmă tot ce propun cei trei crai de la răsărit, la o analiză economică lucidă, nu se prea poate face, şi e prea puţin de competenţa lor să se facă.
Aşa că iau aceste alegeri că pe un joc al probabilităţilor. Avem 3 candidaţi cu şanse pretty fair,şi o imensă masă de nehotărâţi care or să voteze mai degrabă în turul 2. I place my bet on the new challenger, că îmi plac provocările- el, Cri-crin, din ce în ce mai puţin. Dacă iese, totuşi, o să mă bucur că am câştigat un pariu. Atât.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu